Pengikut

Jumaat, 30 Julai 2010

carca merba




skang nie dh msuk mggu ke 4...xlama lgi nk posa,aku tggal 1 ari je lg nk gnti puasa..duit aku pun dh mula susut..aku nk cita apa kt cnie eik?xde idea la...hah,geram aku syok2 aku tulis tibe2 ade yg ketuk pintu then aku bukak la pintu tue tp talak org lo..bengang aku..kasi gua nk mrh je nsb baik dpt thn lgi...korang nk thu (wpun aku tau xde org baca pun) buat pertama klinya aku present spnjg aku belajar kt cnie..malu siot,aku bantai je ape aku nk ckp.,.korang nk tahu sbjk ape tue?sbjk GEOGRAFI PELANCONGAN n kami presnt psl NEW ZEALAND n aku ambik part ISU..aduh2x,tp xpala ckit je n aku cuma ckp je xde explaination pun..hihihi,tp last2 tue kan lecturer tnye la soalan,lame la kmi nk memikirnye n then lecturer pun  kate la "dnt waste time n said just dnt know"ape lagi ahli kumpulan aku sume jwb x tahu,mcm nie jwpnnya "i dnt know sir"..hahahhahahaha....mula2 tue mmg sejuk seluruh bdn aku nie yela org x penah present kan,dh la guna BI mahu x naya..tp nsb baik la dh lepas,lps nie aku nk tgOk plak member aku sorang nie nk present...hihihihihihihi....sini aku nk tunjuk la gmbr2 tempat yg menarik kt NEW ZEALAND nie k...korang sume tgok la ye,n aku x nafikan NEW ZEALAND tmpt yg best jgk utk melancong..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.