Pengikut

Jumaat, 1 Jun 2012

I LOVE U

Assalammualaikum..

Entri kli ni sgt2 special punyer,nk tau sbb ape?sbb aku xpenah nk ceritakan psl siapa org yg ku syg..sbb aku xpenah nk kongsi hal peribadi aku yang aku anggap sgt2 rahsia..

BTW mlm nie aku nk cite ckit psl siapa dia tue..YEs,im in LOVE with him so much..but kita xtahu kan jodoh kita dgn sape so i hope he is the one for me..

CINTA JARAK JAUH?best ke?absolutely i said YES..aku suka cinta jarak jauh nie..sbb aku xsuka salu sgt jumpa..hehe,msuk kli nie bru 2 kali aku jumpa dgn dia selama nk dekat setahun hbgn nie..tue pun jumpa sekejap je sbb xboleh lama2...cinta jarak jauh nie,mmg memerlukan kesabaran,sbb ape perlu kesabaran?sbb sabarlah yang akan menyatukan kita kelak..biar org kate x best la cinta jarak jauh nie..nnti dia tipu kita..that why kita harus percaya dengan pasangan kita..letaklah kepercayaan wpun tak 100% .

nk tahu mcm mne aku kenal dia?biarlah menjadi rahsia aku..first time jumpa sgt2 tkt,yelah bru kenal kot..sape cnie jumpa for the first time sgt berani?tangan trun bawah?haaa...xramai kan?klu ade pun 2,3 org je...hehehe


setakat nie sje rahsia yang dpt aku kongsikan..xbleh byk2 kan..kene simpan jgk,xkan nk org tahu sume rahsia kita..klu semua tahu,bukan rahsia la nmnya... :-P

For someone special in my life,this is for you..i'll be waiting U




Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.