Pengikut

Isnin, 3 Jun 2013

KEMBALI SENYUM

ASSALAMMUALAIKUM

Aku nak mulakan entry kali ini dengan mode SEDIH :'(
Secara rasminya aku telah kembali menjadi SINGLE N AVAILABLE
Ku sangkakan panas berpanjangan,rupanya hujan di tengahari
Begitulah hubungan aku dan dia sekaraang
Walaupun begitu,we still friend,ku cakap kat dia nanti kalau ada jodoh antara aku dan dia,dia terima tak?
He said INSYA'ALLAH
Then,i hope kami ada jodoh la.Aku hanya mampu berdoa.

Sekarang,aku mampu tersenyum walaupun hati ini menangis
Walau kadang2,kenangan itu singgah di ruang fikiranku
aku hanya mampu tersenyum walaupun pahit nya jauh lebih dalam
Kepada dia yang disana,moga engkau bahagia dengan pilihanmu
Kepada dia yang disana,aku doakan engkau mendapat pekerjaan yg elok
Kepada diayang disana,aku harap moga dipertemukan jodoh lagi dengan mu.

SEKIAN

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.