Pengikut

Khamis, 6 Februari 2014

Ini Cerita Lama

Assalammualaikum

Lama sudah tak tulis ape2 dekat blog nie.Aku tak pandai nk karang ayat berpuitis mcm blog2 lain.Thats y aku jarang nk tulis.Aku xpandai mengungkap kata dalam tulisan.Sbb bila aku tulis ia tak lahir dari hati pun.

Tahun baru,baru jgk bagi aku untuk kehilangan seseorang yang selama ini sebagai Ketua Keluarga.Perginya mmg aku n family berasa kehilangan.Kehilangan seorang ayah yg selama ini dengan penuh sabar melayan karenah keluarga,Aku merasakan tidak percaya.Dan masa begitu cepat berlalu.Tahun ini tanpa ayah disisi mungkin terasa jangkal kerana tiada lagi panggilan tersebut.Maafkan anak mu ini ayah.Aku bnyak berdosa kepadamu.Smoga ayah ditempatkan dalam kalangan orang beriman.Cukup cerita sedih ini di sini saja.Sbb kalau tulis panjang,aduhai menitis air mata ini.

Sekian,entri pendek dari aku.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.