Pengikut

Selasa, 14 Disember 2010

gUmbira

nie la byrn McD aku..hehehe
alhamdulillah..aku selamat smpai kt sarawak..penerbangan aku mengambil masa 2 jam dr penang ke kuching..tue xpe la tuggu kt dlam airport sejuk ckit..tp nk dijadikan cite (cheewahh) aku tggu bas dr pkul 10.45 sampai la pkul 11.45 (agak2 mcm tue la )..dh la berpanas dgn perut lapar lgi...setelah bas tue smpai kami pun naikla bas tue trus ke penang..dh la dgn perut yg lapar smbil "berkeroncong lagu ana" (perut ku pandai nyanyi gak).hehehehe..setelah sampai kt airport tue..kami dgn lngkh yg pantas trus ke MCD...ahahahaha,nk alas prut nie..dh la flight kul 5.30 PTG...alhamdullilah kenyang jgk lpas mkn burger BIGMAC td..aku bli satu set dgn nugget sekali..harganya lebih kurg RM 18 cmtue...td kan ade la member bdak sem satu yg sama blik dgn aku td nie...lawak sungguh la citenye..td masa diorg order mkanan kt McD tue diorg g la dua2 xde sape layg jge beg diorg tue...nk dijadikan cite mak cik yg kje kt McD tue terbuang beg shopping mereka..alahai ciannye aku tgok...mak cik tue pun satu tgok la dlu isinye bru buang..bleh die bg alasan ' ingt xde org td tue psal mak cik buang '..cian bdk tue..dh msuk lam sampah makanan pun beg dye..huhuhuhu,nsb baik dye sedar awl lau lmbt mcm mne la jdinye nnti...k.la sampai cni dlu ye entri sye kli nie..tata =)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.