Pengikut

Selasa, 14 Disember 2010

inilah masanya yg ku nantikan....hehehehe

assalammualaikum semue...hoooooreeyyyyyyyyyy..sukenye kt dlm hati nie,exam dh abis....hehehe..kul 11 nnti aku akn tolak ke penang naik airport kt sana nk blik ke kpg halaman..cheewwahhh....(ahahahaha =D)
xsbr jer rsenye nie....flight aku pkul 5.30 ptg nnti lamenye nk kene tggu kt airport...malam td aku sorg2 je kt blik sbb roomate aku lps exam trus je blik..mungkin dh sampai rumah kot dye tue tp aku still msih de kt cnie lgi..huahuahuahuahuahua,.memandangkan aku sorg2 je malam td aku layan la movie smbil kemas brg2 nk angkut kt dalam stor nie,,byk btul brg aku ngn member aku nie...satu sem,satu kotak,tiga sem,tiga kotak la jwbnyeee...hehehehe,mlas sbnrnye nk simpan brg2 kt dalam stor nie,yela cuti sebulan jer so x yah la simpan brg2 kt dalam storkan??biarkan je dlam bilik ka lgi bgus xyah la sem dpan kne kemas2 blik msuk lam loker....sem
dpan??thun dpn aku sem 4 suda...suda jd senior dh..xsangka btul skejap je msa berlalu..semalam msih terasa lgi kenangan2 masa orientasi semester pertama...thun dpan dh msuk sem 4 plak...i hope sem dpan dpt jadikan diri aku nie lbih yakin nk bercakap di khalayak ramai...aku nk bercakap tp masalah aku aku malu..malu nk ckp sbb saiz bdn aku nie..hhuhuhu,kenapa ekk?aku tgok org lain yg saiz bdnnye mcm aku jgk dye brani nk ckp kenapa aku xleh?hmmm,aku rse sedih sbb xdpt contribute ape2 dlm presentation ( cri maklumat adalah)...semua org yg present tue same je..diorg pun malu jgk sbnrnye...apa2 pun kite tggu sem dpn adakah aku berani tampilkan diri utk sebrg assignment yg memerlukan presentation...hehehehe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.