Pengikut

Jumaat, 5 November 2010

Exam Kene Tunda

hati banyak suka exam kene tangguh...hahahahahaha,mungkin ada hikmah kan exam kene tgguh??hihihi...aku btungkus lumus bace buku management ari tue..tup tup semalam aku dapat tahu exam kene tunda trus hilang mood aku nk study...skang nie kje aku on9,on9 dan trus on9...apa mcm nie..aku nak study wo...xkire la exam tgguh ke aku mst study jgk..study week punye lama..mesti dpt skor A punyer  nanti...huhuhuhuhu,nak tahu sbb ape exam aku kene tgguh???ini disebabkan BANJIR yg blaku kt KEDAH nie..punyer la truk banjir sem nie...rmah abg aku pun kene jgk..mcm mne la nk blik nie..lau blik pun cnfrm kene tggal kt pusat pemindahan gak..jd mangsa banjir la aku..xpenah2 seumur hidup aku jadi mangse banjir...hihihihi...aku membuat keputusan untuk trus berkampung kt UUM ni..banyak sedih wooo..kwn2 nk blik td pun xtau la dpt ke tak..yela mcm mane nk alik..BAS kene tahan kt luar xleh msuk...sedih aku menengok mereka2 semua yg gian nk blik...ada sebab mengapa bebudak2 nie x disuruh balik..sbb nanti tkut tersangkut kt tgh jalan..sapa susah nnti???tue pasal tp diorang degil jgk nk blik..nk blik pun tggu la 2,3 hari lgi ke...insyALLAH bah tue tentu surut kan...sekian saje untuk entry kali ni...selamat membaca (ade ke yg nk bce nie...hehehehehe) ~ semoga terhibur
 
nie masa study ari tue...fokus..fokus

mcm nie la keadaan masa bnjir 2 (tipu je)

ha...nie lgi teruk..bkn duk ats bumbung lagi,dh jd pulau da
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.