Pengikut

Isnin, 22 November 2010

my FIRST TYME

thun nie aku raya haji kt umah kawan aku dekat perak...sebenarnya aku nk blik sama dgn die masa  hari raya tue..tp dia blik awl sbb sminggu sebelum tue ada mggu study week n thn dia akan dtg blik seminggu sblum tue..tapi,disebabkan oleh banjir yg berlaku..exam kami kna tunda jd dia xpyh susah dtg cnie blik sbb blum exam lg kan?jd aku telah buat kputusan nk raya kt umah die..aku blik sorg diri dgn bantuan drpd dia..yela aku mana tau nk gna bas mana..dr stesen bas s***** aku bertolak ke b*********.....lps tue aku naik bas lgi sekali trus ke k********...alhamdullilah perjalanan aku selamat dan aku smpai jgk akhirnya kt rumah kwn aku nie...sume org xcaye aku brani naik bas sorg2..sebenarnya aku pun tkut yela dah la sorg2 tp aku tau aku xleh tunjuk aku tkut..aku wat mcm biasa tp dlm hati dub dab dub dab...hehehehe..ok.la tuela pengalaman pertama aku naik bas seorg diri...hehehe..perasaan aku xleh nk kata ape2...hehehe..bye,setakat nie hasil aku hri nie...
  tanda * (aku xnak bgtau aku ada kt mana ms tue)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.